کارت گرافیک GTX 670 ، محصول زوتاک
 
دهکده اطلاعات
 
 

چند روز پیش زوتاک اعلام کرده بود که یک نسخه از کارت گرافیک GTX 670 مجهز به دو فن را به بازار ارائه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانش و کامپیوتر و به نقل از techpowerup  سخت افزار، این کارت گرافیک ابعاد کوچکی داشته و فضای کمی از داخل کیس را اشغال میکند.

 

حالا زوتاک اعلام کرده که به زودی یک نسخه Extreme Edition نیز در دست ساخت دارد که ابعاد آن به نظر از یک GTX 680 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA نیز بزرگتر است! طراحی بورد گرافیکی مشابه GTX 680 نسخه Extreme Edition (محصول زوتاک) است و افزایش تعداد فازها باعث شده تا ارتفاع کارت گرافیک بیشتر از حد معمول باشد.

 

 

فرکانس پیشفرض هسته گرافیکی 1111 مگاهرتز و فرکانس حافظه های گرافیکی نیز 6608 مگاهرتز موثر است. مدار رگولاتور این کارت گرافیک 13 فاز بوده و یک اتصال شش پین و یک اتصال هشت پین برای برق رسانی به آن در نظر گرفته شده است. خنک کننده غول پیکر این کارت گرافیک نیز شامل دو فن و پنج لوله انتقال حرارت هشت میلیمتری می‌شود. نکته جالب دیگر درباره این کارت گرافیک، عرضه آن تنها برای برخی از کشور های آسیایی است و دوستداران محصولات زوتاک در کشور های دیگر باید به نسخه AMP! Edition بسنده کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده دانلود و آدرس downloadvillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 24115
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت